Support & FAQ

Vanliga frågor om BrainyBox

Här hittar ni svaren på de vanligaste frågorna om BrainyBox programmet

Hur fungerar BrainyBox?

För att kunna ta del av BrainyBox programmet behöver man först bli medlem. Som medlem kan man ta del av gratis leksaker som levereras varannan månad. När ny box levereras ska den gamla boxen lämnas tillbaka. Samtidigt kan man som medlem få tillgång till vår exklusiva och forskningsbaserade plattform som heter BrainyShip.

Vad är BrainyShip?

BrainyShip är en plattform för föräldrar. Exklusiv tillgång för medlemmar som kan följa sitt barns fysiska och kognitiva utveckling med ny information varannan månad. För varje gång ditt barn får en ny box med leksaker kommer du även få tillgång till nästa avsnitt i plattformen BrainyShip.

Hur blir man medlem?

Registrera och ange information om dig och ditt barn. Börja prenumerationen för ditt medlemskap i programmet och få tillgång till exklusiva produkter.

Jag har fått en skadad produkt, vad gör jag?

Om en eller flera produkter har skadats under leverans har ni 7 dagar att göra en anmälan. Anmälan skickas till info@brainybox.se. Gärna med bild. Om en eller flera produkter skadas efter leverans gör ni på samma sätt. Skicka anmälan (Gärna med bild) till info@brainybox.se.

Hur returnera jag mitt paket?

Paketet lämnas tillbaka senast 7 dagar efter erhållen ny leverans. Möjlighet finns att skicka tillbaka boxen med samma ombud. Försenade retur mer än 7 dagar kommer att debiteras extra med förseningsavgift.

När får jag mitt paket?

Har man precis börjat sitt medlemskap kommer det betyda fördröjning av första leverans. Anledningar kan vara följande

  • Tidskrävande process för åldersanpassade leksaker.
  • Tidskrävande process att placera medlemskapet i rätt ordning.
  • Barnet har få dagar kvar till att nå nästa uppgradering.
  • Det är viktigt att leksakerna används minst i 4 veckor för optimal effekt.

För övrigt kommer de nästkommande paket att levereras med +() 3 dagar varannan månad.

Kan jag läsa föregående information på BrainyShip?

Att vara fokuserad på barnets utveckling under de befintliga månaderna är en av våra största pelare i vårt program. Därmed har vi valt att passerad eller framtida information inte kommer vara tillgängliga.

Hur gör jag om jag vill behålla leksaker?

Möjligheten att köpa produkter separata finns. Förfrågan kan mailas till info@brainybox.se (Vår rekommendation är att ha få leksaker som möjligt för att kunna få en optimal effekt av programmet.)

Hur kan jag avsluta prenumerationen?

Vill man avsluta sitt prenumeration kan man skicka mail till info@brainybox.se

Kan jag prenumerera på fler än ett barn?

Man kan registrera och prenumerera flera barn under samma konto. Kostnaden kommer bli separata för varje barn.

Vad gör jag om jag har övriga frågor?

Vid övriga frågor eller feedback, tveka inte att maila oss på info@brainybox.se

Årsvis

1 790 kr / år
  • Ny BrainyBox låda med leksaker varannan månad
  • Vetenskaplig information och råd genom BrainyShip programmet
  • Betala 1 år och få 2 månader gratis

Månadsvis

179 kr / månad
  • Ny BrainyBox låda med leksaker varannan månad
  • Vetenskaplig information och råd genom BrainyShip programmet
  • Betala samma belopp varje månad
Scroll to Top
Enable Notifications OK No thanks